Saturday, October 9, 2010

cik ctie aka angelina dah ada blog daa...


                     Hallooooo semua ! ( sambil lambai2 tangan & kenyit2 mata )

yeahhhh, finally, i am officially da buat blog baru..dulu ada tapi xtao apa dah jadi.HAHA..lepas ni bleyla saya membebel banyak2 kat cni da.saya kan kuat ckp, kuat bebel, kuat mepek dan kuat segala-galanyala..kali ni saya nak rajen2 update blog ni ( kononla )..HAHAHA..
 
LET'S BEGIN..saya cik ctie nurfarziah aka angelina ( kawan2 yg panggil, sbb kena paksa oleh saya ).. saya sayang family saya,buah hati saya dan kawan-kawan saya. sape yg dok kutuk orang-orang kegemaran saya ni bley g jahanam !!saya sangat seyes dalam 3 perkara ni.Hopefully, blog nih bley jadi peninggalan saya untuk anak2 dan cucu2 saya nanti( amboi, jauh sangat ko berangan ctie )HAHAHA.xpela kan..so, let's enjoyyyy =)
 

No comments: