Tuesday, November 30, 2010

:: Ciktok's wedding ceremony ::

Alhamdullilah, finally, my ciktok dah pun selamat bergelar suami orang ! tahniah pakcik, semoga berkekalan sampai akhir hayat ! semoga makcik dapat menunaikan tanggungjawab sebagai isteri ciktok saya.amin.......Suasana kenduri kawen yang paling meriah rasanya.maklumlah, kawen cara kampung..gila x meriah ?? dengan orang-orang kampung yang sporting gila, ringan tulang, Ya Allah, tak dapat nak digambarkan meriahnya majlis ciktok saya. Terima kaseh buat semua warga Jaya Bakti.Even kitaorang jarang balik tapi layanan mesra nenek-nenek, makcik-makcik, dan semuanya buatkan saya jadi muka tak tao malu.HAHAHAHA.Sayang semuanya!! Bila sampai jodoh saya nanti, saya mahukan mereka semua jadi orang-orang kuat untuk majlis kawen saya nanti.InsyaAllah.

Alhamdullilah

 I called her nenek rock !!

 Keluarga + jiran  sebelah lelaki

 My Lovely nenek Reba..

 My lovely nenek jugaaaakkkkkkkkk

 My mama merenjis

Mama dan semua tukang masak yg mmg superb !

No comments: