Tuesday, December 14, 2010

.Terima kaseh kawan.

Ermm, last week dah siap booked tiket balik Penang.Afta bincang2 and tengok harga flight pown cecah 4rat, baekla saya beli cepat2 sebelum harga cecah sampai 7rat hanya untuk one way.Airasia cekik darah ! ni tak  naek mas lagik.cisssssssssss, if ada kapal laut direct ke penang, lagi rela naek kapal laut dari bayar cecah rat2.Seingat sayala dengan dwit rat2 tuuu dah bole beli macam2 tao tak ! dah bole masuk saloon keluar saloon da, dah bole beli handbag sampai 10 bijik ! haaaaisshh !! tapi mak bapa saya cakap xpe,sebab saya dan adik masih ada tanggungjawab kat sana.Haruussss genggam, peluk, cium dulu degree dan dip masing2! baeklah bapa, baekla mama. Akan kami laksanakan seperti apa yang kalian kehendaki.cewahhhh...

Flight balik Dec 25 jam 435.Sampai Penang mesty dalam jam 7lebih.haissshh ! nak duduk mana 1 masalah. Kunci bilik mana ada kat tangan.Ofis pown dah tutup.Kalau nak tumpang bilik my bff pown tak bole jugak, sebab dye balik 25 malam.So, i decide roger2 my neighbour cik Ayu yang sexy sorenya..hasky gitu ! jealous mak !! act, saya dengan muka tak tao malu nak minta tolong kat dyela untuk tengokkan pintu bilik tuu sama ada kunci ke x. Sebab masa checkout hari tuu,blah macam tuu jea.Jakun sangat nak balik kampungkan.So, pintu pown xkunci. Tapi persoalannya, kalaulah ada makcik2, akak2 yang amek master duduk dalam bilik tuuu, confirm2la kunci diorang pegangkan.Lagi naya kalau diorang yang kunci bilik tuuu. Huawawawawa !! nanges mak noks !! nak duduk mana ??? Even 1 malam jea pown saya sangat2la cerewet! mana nak mandi, nak solat, nak berakssssss, nak tidur ? ke mana haluannya ! takkan saya nak menyusahkan sang kekasih dari Epoh datang ke Penang semata-mata untuk temankan saya dan pp hanya untuk 1 malam  ! oh tidak !! tidak akan menyusahkan dye lagi. Dipendekkan.....( mode malas telah datang )
.
.


.

.
Cik ayu dengan baeknya akan tolong jiran dye yang banyak songeh ni.Cik Ayu cakap lagi dye akan tolong tengokkan pintu bilik cik ctie kunci ke tak ? If berkunci dengan murah hatinya cik Ayu akan menumpangkan si pencerewet ini di billiknya...jadi saya nak bagitao kat sini masalah saya dah selesaiiiiii.Sekian !




No comments: