Sunday, December 5, 2010

Us

Syukur Alhamdullilah, tahun ni tahun ketiga saya mengenali incik Eee.Banyak suka duka yang kami lalui berdua.suka, duka biar kami saja yang tahu.alhamdullilah, dalam masa 3 tahun ni banyak yang kami kongsikan bersama..bila ingat balik cara awak ngorat saya ( betul kan baby, ko ngorat dulu ? ) buat saya senyum xmao tutup gigi.Ya Allah, terima kaseh sebab temukan saya dengan dia.Dia yang sepanjang saya kenal sangat2la caring orangnya.Dia sangat-sangat menjaga saya.Walaupun saya kata kat dia, saya mampu jaga diri tapi dia tetap dengan cara dia..wuteverla sayang !! yg penting awak tahu saya sangat2 menghargai setiap apapun yang awak buat ! That's whyla i choose u untuk jadi peneman hidup saya sekarang dan sampai bila2.

Dugaan bercinta memang banyak, hanya Allah menjadi saksi apa yang berlaku. Jutaan terima kaseh jugak untuk teman baek saya kat usm cik siti Rukiah sebab menjadi orang yang paling banyak bagi semangat.mu, sayang kat mu sangat2 !! Mungkin ikatan dan kepercayaan antara kami sangat kuat.Alhamdullilah, semuanya dapat diselamatkan.untuk manusia2 yang tak berpuas hati dengan saya atau pun incik ee, silalah tampil berdepan dan nyatakan rasa ketidakpuasan anda ke saya atau incik ee.X perlu jaja cerita atau buat cerita yang bukan2 semata-mata hanya untuk pisahkan kami.ingatlah, jodoh kami hanya Allah sahaja yang layak untuk tentukan.Bukannya manusia yang bergelar...


Harapan saya untuk perhubungan suci ini agar dapat berakhir dengan sebuah ikatan perkahwinan. InsyAllah.Doakan kami kawan-kawan

No comments: