Friday, June 17, 2011

my Internship

Assalammualaikum. Hai
so longgg didn't wrote any story here.
I was toooo toooo much busy doin' my intern in PDT to ever get the internship certificate.
OMG ! totally sucks !
I hate wut im doin' there
so bored.
.
.
.
Honestly,
 Tak suka kerja with my ass big boss
boss saya seorang jantan gatal
BENCINYA
1st day lapor diri
oke, sukaaa
happy
.
.
.
masuk minggu 2
ah ! bosan
buat kerja yang ntah apa2.
WTF !
.
.
.
Boss masih menggatal
cilaka punya bos
kaw ingat kaw buli kenakan aku
silapla kaw wey.
Ptuiiiihhh, ptuiiih punya boss
.
.
.
Ofismates saya best
Some of them sporting gila2.
lagi sorang dua
pergggh serious !
sory, tak suka kerja sama spesis ini
.
.
Totally
ada benda yang best, baru, menyampah yang saya jumpa
Overall oke sahajala.
dah terlanjur apply kan.
Insyallah,
pengalaman-pengalaman ini banyak mengajar saya untuk masa depan.
yang penting
bekerja dengan penuh rasa tanggungjawab

meja bekerja saya
* Tepi bilik boss lahanat *

No comments: