Friday, March 16, 2012

say hola to Pangkor !!!

Assalamualaikum.

yeahh, saya berada dalam kondisi yang rajin.
walaupun sangat super duper busy dengan assignment, presentation etc..
huh ! tu jea mampu saya ungkapkan.
letih
penat
sakit-sakit badan + otak
TAPI 
sangat enjoy student life masa Universiti ni.
Seriously !!
tak rasa rupanya saya dah jadi senior yang boleh membodek junior2 saya.
eh tak ! tak !
saya bukan kategori spesis seperti itu
saya hormat orang yang tahu hormat saya

jom ! jom
saya nak share cuti2 Mesia saya dengan my Gfs kat..


PANGKOR ISLAND





subhanallah cantikkan.


seriously.
Pangkor sangat cantekk
heyyy awak Incik Ee, patut bersyukur Pangkor ada kat Perak nun
awak kata tak syokla apala kan.
buktinya
saya mengidam lagi untuk ke sana
tak puas !
tak puas !
tak puas !

InsyaAllah, saya nak ke sana lagi one day nanti.

Inilah awek-awek kesayangan saya





 


No comments: