Sunday, January 6, 2013

AJL 27 malam ini

Lagi 3 jam nak tunggu AJL.Kejap lagi nak keluar beli kudap-kudap. Kudap-kudap is perkataan yang aku biasa dengar dari kawan-kawan aku kat Usm dulu. Orang sana panggil kudap-kudap.kat sabah ni aku tak tao panggil apa tapi makananlah yang boleh dikunyah..hahahaha. Easy way..tak payah pening-pening nak explain apa benda tu.

set reminder !

Senarai yang beraksi malam ni.

1. IDOLA ( azlan & the typewriter)

2.OMBAK RINDU ( hafiz & adira)

3.PATAH SERIBU (shila hamzah)

4.ANAK KAMPUNG ( jimmy palikat & one nation emcee)

5. ANDAIKU BERCINTA LAGI (mojo)

6.PELANGI SENJA(stacy)

7. SIMETRI(hazama & amy search)

8. TERUKIR DIBINTANG ( yuna)

9. KU AKUI(hafiz)

10. TANPAMU (amir jauhari)

11. LAGU ( bed room sentuary)

12. TEMAN PENGGANTI ( black & rj)

dan ini adalah jangkaan aku..jeng..jeng..jeng.

JUARA LAGU 27 : andaiku bercinta lagu
NAIB JUARA : ombak rindu
TEMPAT KETIGA : patah seribulah kot..hahaha.
VOKAL TERBAIK : ku akui ( HAFIZ )
PERSEMBAHAN TERBAIK : anak kampung

selamat menonton.sila sediakan kudap-kudap.sekian.
semoga tekaan aku kali ni betul.
hahahaha ! mariiiiii mandi sambil buat free show lagu nobody you ! auwwww..


No comments: