Thursday, January 3, 2013

Extra Income from Ensurvey

selamat malam.selamat berhari khamis. selamat malam jumaat.


Sudah separuh hari aku mengadap laptop, tapi bukan mengadap sekadar buang masa. Aku mengadap dengan penuh pengisian ya.harap maklum. Jangan tahu nak mengata tuduh aku bukan-bukan duk mengatal kat pesbuk 24jam! itu silap. Tadi tengah godek-godek blog http://denaihati.com tertarik pulak dengan entri cara nak cari extra income melalui survey sahaja. Jom selidik ini benda apa.

Ini dia sijali..jali...tasssssssssssss..memperkenalkan Ensurvey.com yang sedia berkhidmat.
Ini merupakan kaedah menjana pendapatan secara mudah, senang dan hanya perlu bermodalkan jari telunjuk anda sahaja. Pantas dan teramatlah senang TETAPI memerlukan kesabaran ya Tuan-tuan dan Puan-puan. Jangan tahu bersikap gelojoh sahaja. Tak elok. Sila belajar bersabar. sekian.

Ensurvey.com merupakan sebuah komuniti soalselidik internet yang berbayar di samping memberi pengetahuan kepada kita semua tentang kajian yang telah dilakukan oleh pihak-pihak yang mengutarakan soal selidik mereka di sini. Jangan risau, setiap kaji selidik yang dilakukan anda pastinya ada pulangan dan amat berbaloi sekiranya dijawab oleh kita.

Tunggu apa lagi...silalah daftarkan diri anda di Ensurvey.com. Cashout boleh dilakukan apabila pendapatan minima yang diterima mencapai RM100 dan caj sebanyak RM2 akan dikenakan bagi pengendalian cashout yang dikeluarkan. Mudah bukan

SELAMAT MENCUBA DAN SAMBIL MENJANA KEWANGAN SAMPINGAN BERSAMA-SAMA. 


No comments: