Sunday, December 19, 2010

tak lena jugak.kenapa ?

                                                          

Apa motif ko nari macam gila tuu ctie oi !  tekanan perasaan kot budak ni tengah2 malam ?? apa kes lu haaa ?? kebiasaannya, ko laaa juara antara juara tidur.siang hari pown ko bole tidurkan.tekejut berok si Eeee yang menyakitkan hati tuuu kalau dapat tao mata ko bekebil2 lagi. ko tak dapat tidur sebab rindu kat dye kot ?? haaaaa, kan kenapatan dah ! ngaku jea kan senang ! eksekius me ! memanglah hati mana yang xrindukan sang kekasih,apatah lagi bila sang kekasih jauh dari mata, tapi bila ada hal yang tak beres dalam rumahtangga, masing-masing pown tak nak kalahkan.memang ! memang hati saya sekeras batuuu encik eee ! awak kena terima hakikat kekasih awak berhati batu ! degil tak kira dalam apa situasi sekali pown.jadi, sila bagi kemenangan kat dye. Dye tak perlukan pujukan awak, dye cuma perlukan kemenangan sahaja.arrgghhh!! persetankan kemenangan ko ctie ! kena fikirkan juga hati dye ! hhhhhhmmmm...tapi, kalau fikirkan hati dye,  
hati aku sape nak amek peduli !!  ??
.

.

.

.

.

.

.

.
                                                                                      

hakikatnya, walaupun saya terasa hati ngan teguran awak incik kekasih, sayang saya kat awak tak pernah berubah sedikit pown.mungkin saya agak keanak-anakkan lagi kat mata awak, tapi saya selalu mencuba yang terbaek untuk awak.saya jugak nak bayar hutang saya kat awak untuk 2 hari lepas...


                                                                

dah masuk 2 hari saya berhutang kat awak dan 2 hari jugak awak masih berhutang kat saya... tapi,saya dah jelaskan hutang saya kat awak oke.

No comments: