Monday, January 10, 2011

im back

Tadaaaaa !! lamanya saya x update belog sayakan..haisssh !! bukan apa, bz dengan kuliah, bz dengan segala-galanyalah ! ikekekekeke ! ngada-ngada betul.yaaaayyy !! dah masuk tahun baru dah pown..tak sangkakan ! cepatnya masa berlalu..taon nih bertambah lagilah angka tua si pencerewet nih ( bak kata encik ee ).Huh !! banyak sangat yang ko keluhkan ctie, xbaek, xbaek tao!..apa yang dikeluhkan pown xtaolaaaa...saja nak penatkan tangan saya sama seperti badan dan anggota-anggota yang lain.ecececeeceh !!xdelaaa.saya xpenat pown walaupun baru jea sampai dari rumah mak mertua saya..hahahaha ! gatai sungguh noh ! ( mak mertua tao mesty dia geleng2 kepala ).act, xtao apa nak buat.rumatkuuuu pown xsampai2 lagi..cik Ejaaaaaaaaaaa ( jerit kuat-kuat ) cepatlaaaah sampai !! ku bosannnnnnnnnn duk sorang2 !! nak jerit satu lagiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!! Encik eeeeeeeeeeeeeeee saya windu dah kat awak !! maaplah saya agak sombong pagi tadi, xmao cakap sepatah haram pown kat awak.....sape suruh awak mungkir janji !! hehehehe...tapi, xpela, apa2 pown saya nak cakap kat sini, hati saya dah tak keras macam batu dah.pagi tadi jea.ngada-ngadakan bini ko sayang.banyaknya ngko ngarut ctie !! dah2..buat tugasan Dr. KA dulu. sok lusa dye nak tengok dah keje ko.x siap kua kelaslaaaa ko jawabnya !! hehehehe.cam budak2 ! okelah sampai di sini dulu yea karut-mengarut saya ! nanti saya potpet2 lagi.daaaa..=)

1 mesej pesanan buat encik eee : tenkiu baby atas bekalan coklat2 awak kat saya.saya sukaaaaaa.i love you !

No comments: