Sunday, April 24, 2011

.my favourite screen Lovers.

Entry kali nak close up kat si para jelitawan-kacakwan yang jadi pilihan cik ctie on screen.
Let's Start dengan Filipino, sebabnya saya memang hantu cerita-cerita tragis + cinta + konflik keluarga dan sama waktu dengannya.

1. Jericho Rosales - Kristine Hermosa

nokkkkkkkksss, makkkk suka gila tahap gaban dua ekor ni,
memang mak cair tengok feeling cintan diorang.
it was super duper awesome !!!
paling maakkk suka cerita pangako sayo + sanay wala nang wakas + forevermore + ngayong nandito kaa
kurung sehari pown tengok cerita cinta diorang.
mak sanggup nokksss.
HEY YOU !! they're most fofular team lovers Filipino's on screen okay !
shukaaaa sangat2.
Echotiners forever !
Oyeaaahhh.



2. Bea Alonza - John Lloyd Cruz

ni dua ekor pown favourte mak juga.
sebabnya si Bea ni walaupun badan besar gak tapi dia tetap cun !
lagi cunnnn dari kurus kerempeng ituu !
maafla kalau sape2 terasa.
mak tak niat pown.
tapi itulah lumrah, orang-orang kurus ni kalau diri macam papan pown
tetap rasa diri dia cun..
tak semua macam tuu.
cuma ada laa seorang dua yang perasaan tahap gaban dia ituuu hot !
makkk nak muntah sekarang bole ??
hahaha.
Bea - John, both of u memang jadi fav mak lagi sejak cerita kay tagal kang hinintay.
shukaaaaa.



let's move to Bollywood

3. Shah Rukh Khan - Rani Mukherjee

Mereka sangat padan di mata saya.
saya tao kat luar mesti pilih kajol dari Ranikan.
Tapi im big fan of RANI MUKHERJEE !
she's beautiful
+
beautiful
+
beautiful

Rani, nanti you datang rumah I, I buat sambal belacan bagi you makan oke ?
mesti you tambah 3 pinggan nasi.
tak pown bagi you makan masak lemak pucuk ubi mama saya.
mesti you shukaaa.

Shah Rukh..i am big fan of  you tooo.
walaupun you tua, tapi you tetap mantap.
shukaaaa



( p/s : sayang...1st time jumpa you, owg ingat lagi you bagi one rose flower bouquet. saya shukaaaa you )

Now Hollywood's team lover.

4. Brad pitt - saya
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
sayang, ko jangan nak mengamuk
aku gurau jerk.

Brad Pitt - Angelina Jolie

Angelina saya suka kamu
sebab kamu cantek + baik
bibir kamu sangat munggil + menggoda
aiyoooo.
that's why si brad pittt itu choose you as a heroin in his real life.
im so obvious with both of u !!



But the most favourite team lover's on Screen that i've choose is....

.



.



.



.



.



.



.


SITI NURFARZIAH - FIRDAUS AZHARI







                      




No comments: