Saturday, April 23, 2011

Semester 4 : saya sedang diuji ketika ini.

Assalammualaikum.
saja nak menulis pagi-pagi buta ni,
lagi pun saya sebenarnya menjalankan langkah berjaga-jaga,
maklumlah kes kecurian dalam hostel + pukau makin menjadi-jadi dalam seminggu dua ni.
ya Allah, jauhkan aku dan sahabat-sahabatku daripada menjadi mangsa si durjana ituuu.
Hey durjana !!
kau memang sial + jahanam
sebab buat benda-benda yang sia-sia ni.
kau kalau nak mencuri pun, pegila ke rumah orang-orang kaya yang merata kat Penang ni,
kau nak curi kat budak-budak u ni brapa takat untung kau dapat ?
setakat lappy + duit + handphone saja dah cukup memadai untuk kau ke ??
dasar pencuri durjana.
ah, malas nak mengisahkan si pendurjana ini.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Tak sangka inilah pengakhiran tahun 2 semester 4 saya belajar di usm,
maknanya lagi setahun saya akan graduate ( InsyaAllah )
masuk semester depan plak saya dah jadi mahasiswi final year..
Oh my oh !!
cepatnya masa berlalu,
rasanya nak panggil nabil dengan mesin masa dia tuuu tok revearse balik tahun2 awal saya masuk ke sini.
Syukur ya Allah.
saat-saat ini, segala yang saya belajar dalam kuliah dan ilmu-ilmu yang tak ternilai harganya ini,
tinggal saja diluahkan dalam kertas exam.
lagi 1 paper minor yang bakal dilangsaikan 3hb Mei ini.
pastinya saya akan merindui masa-masa indah ini.
masa kuliah + tutorial + study group + jiran-jiran saya
dan tentunya sahabat-sahabat terbaek saya.
terima kaseh semuanya.
InsyaAllah,
kita bertemu semula pada semester depan.
semoga Allah memudahkan segala urusan kita
Amin.

No comments: