Thursday, October 4, 2012

Dia sahabatku

Assalammualaikum semua..entri kali ni nak tulis tentang seseorang..seseorang yang aku boleh gelar sebagai sahabat, teman dan rakan..memang aku ada ramai sahabat, ada ramai kawan..tapi yang satu ini aku anggap dia sebagai sahabat terbaikku..Dia kawan yang ada waktu susah dan senang aku masa kat universiti dulu..dia selalu tolong dengar aku merepek, menyanyi, melalut bukan-bukan..dia juga teman aku release tension bila assignment betimbun..dan paling penting dia teman waktu aku menangis.

Orangnya sangat baik.Sangat gilaaaaa okkkeeee. Dia selalu jadi mangsa keadaan aku..hahaha !! mek, iloveyou !! bilaaa dah laparrrr tahapppp gaban waktu-waktu tengah malam, aku direct akan kol x pun chat kat pesbukk ajak makan..aku paksa dia teman juga walaupun aku tao dia jenis awal tidurr..hahaha !! Then bolehhh lepak sampai jam2 pagi kat khaleel nun...mek, aku rindu gila kehidupan kampus kita..seyes !! lagi rindu nak window shopping, makan-makan, tangkap gambar macam orang gila tak ingat duniaaaa...kitaorang selalu buat pangai gila, curi-curi keluar merayap itu memang keja kami..mek, aku rindu weyyy !! rinduuu !! Masa tahun pertama kat usm, dia jadi roomate aku..heaven gila kitaorang masa tuuu...mana taknya melalak x ingat dunia 2 3 pagi, tengok hindustan minum nescafe secawan sama-sama..romantiss banget kitakan mek..kalaulah masa tu boleh putar balik, aku nak jadi roomate mu lagi..sebab mu pun kurang lebih gila macam aku...HAHAHAHA...

Terima kasih mek sebab jadi sabahat aku yang paling memahami..terima kasih sudi berkawan dengan aku yang selalu tingtong :)..jangan lupa kat aku tao..mu lupa mu taooola aku ngamuk camne kan.. Jaga diri elok-elok yea mek. Insyaallah tahun depan dah nak jadi isteri orangkan..aku doakan yang terbaik untuk hidup mu...semoga Allah ta'ala memberi keredhaan kepada mu. aku sayang mu sangat-sangat...( aku nak nangis weyyy, sebab aku rindu mu sangat-sangat )..Jaga diri, hiasi peribadi ( eh! betul ke ayat aku tu..hanya mu jea yang tao ayat bombastik aku )..
                                 ...................................................................................................
                            
 ILOVEYOU 

mek SITI RUKIAH ZAKARIA



No comments: