Thursday, December 6, 2012

ISTANBUL AKU DATANG & zaiton ceritaku..filem bagus

Assalammualaikum
mata sudah sedikit mengantuk
tapi digagahkan juga nak habiskan filem Istanbul aku datang


nasib baik filem ni syok
habis jugalah sejam lebih aku layan movie ni
Awwww, sangat comel bini Yusry si Lisa ni


suka ! suka ! suka !
tak nampak pun macam bini orang pun dia ni
aku bagi 8/10 untuk cerita ni
first time tengok Tomok berlakon
not bad..tp nampak masih kaku lagi
ada scene yang buat aku geli dengan Tomok
tapi overall dia pandai juga belakon..
Tahniah Tomok
Beto ni aku memang suka dia belakon
nampak cool gila
I loikeeee u beto.

sapa-sapa tak tengok lagi, pegila tengok kat mana2 link. Korang akan gelak macam orang gila depan lappy tengok cerita ni. aku tak tipu.tak pecaya pegi tengok tau.

# petang tadi layan cerita zaiton ceritaku..baru faham dan tahu siapa Zaiton sameon ni sebenarnya. Ini filem mak aku. aku tumpang sekaki. Takda kurangnya. Filem ni bagus banyak pengajaran.sangat berguna untuk manusia-manusia yang sering lupa diri bila dah capai kemewahan, nama dan bila dah terkenal.


selamat menjadi penonton tegar semua..uarggghhhh mata dah layu.selamat menidur semua. Assalammualaikum. 


No comments: