Monday, December 24, 2012

kad kawin mummy & daddy ayam.


Assalamualaikum.
entri hari krismas pasal kad kawin my bff masa kat usm.
Alhamdullilah..akhirnya Siti & Shah bertemu jodoh juga akhirnya..
mendahului aku nampaknya..
dah dapat pagi semalam
semoga mereka berkekalan sampai ke akhir hayat
InsyaAllah, tak ada aral melintang aku sampaila ke sana
Tolong doakan kebahagian mereka yea kawan-kawan.

# mek ct eksaiteddd tunjuk baju nikah dia tadi.hohohohohoho.selamat pengantin baru wahai kesayanganku.

Inilah mereka yang bakal menikah

terus rasa nak upload gambar ni. rindu penang.rindu depa dua.

ni lah sahabat terbaik aku masa kat penang dulu. mesti rindu korang gila2 pasni.
Tak boleh kacau dah diorang lepas kawin
dulu pegi mana2 pun mesti aku sebok menyelit dengan diorang
diorang dating pun boleh bawa aku
rindu nak jalan-jalan sama2
rindu nak g window shoppinngggg
rindu nak melepak makan kek kat tepi sg pinang tu
rindu nak pg pesta penang
rindu nak naik evo shah yang vrooomm...vroom tu
rindu nak melantak tom yam malam2 dengan diorang
rindu nak pegi tengok wayang sama-sama
rindu nak menyusahkan diorang
rindu
.
.
.
.
.
RINDU GILA.

SELAMAT BERNIKAH MAMI & DADI


No comments: