Sunday, January 27, 2013

Selamat Pengantin baru siti & shah.

Assalamualaikum. 


Selamat berhujung minggu semua. Hari ni adalah hari nikmat bagi orang-orang berkerjaya. Orang seperti aku juga berkerjaya sebagai penggangur bertauliah yang masih belum berhasil mendapat pekerjaan yang selayaknya. oh ! sangat tekanan jiwa bagi soalan-soalan yang diutarakan oleh manusia-manusia yang tidak pernah fahan situasi dan persaingan yang ada hari ini. 

Tolong semua (golongan yang tak pernah faham situasi) semua itu adalah rezeki masing-masing. Cepat atau lambat semua itu kerja tuhan. Mohon pengertian !

okeoke..mari berbalik kepada tajuk entri di atas....

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, makcik sorang ni sudahhhh berkahwin.Alhamdullilahhh.
Semoga mereka berkekalan hinggalah ke akhir hayat dan dikurniakan anak-anak yang soleh dan solehah.

Cerita dorang dari mula, start kenal-kenal dulu, bercinta, bergaduh,sampailahh dah kahwin semua aku tau.hahahaha..Diorang kenal sebab satu kelas LKM dulu. Shah adalah senior kitaorang yang pada mulanya aku ingat dia ni mamat skema yang bersopan santun dan serius orangnya. haaaaaaaaaaaaaaaa...jangkaan aku silap 380 darjahhhh. Setelah kenal si shah ni rupanyaaa dia lagi hantuuuuuuuuuuu dari hantuuu-hantu yang lain. Sangaaat menyimpangggg dari perlakuan yang aku jangkakan. DIA SEORANG YANG SANGAT GILA, SANGAT LASER, DAN SANGATTT TAK BETUL. sorrylah shah, aku dok kutuk hang kat sini..hahahahahha..bila lagi nak kutuk hang kan.

Alhamdullilahhh, semuanya selamat. Syukur alhamdullilahh.

Untuk kesayangan aku, selamat melayari bahtera rumahtangga yea noks. Semoga mu jadi bini yang solehah, ibu yang penyayang untuk bakal anak-anak korang nanti. Dah bertemannlah mu sekarang yea. Tinggal aku sorang-sorang. Sedihhh tau lepas ni takda sapa nak layan tingtong aku. Korang dua jea selalu layann aku punya gila yang tak ingat doniaa.huahuahuahuaaaaaaaaaaaaaaaaaarghhhhhh.

Walaupun tak berkemampuan beli tiket kapal dan pergi ke majlis diorang sebab xda keja lagi, dengan murah hatinyaaaa nyah kesayangan aku mms gambar malam nikah dia. Terima kasihhh kawan. Tahniahhhhhhh.






yang ni aku cilok dari pesbuk sedara shah kot. Sekian..orennnn gituwwkan.




Akhir kata, selamat berbahagiaa walau kedua sahabatku. Moga cinta korang sampai ke Jannah.


No comments: